Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 19:29   #33
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg tror kanskje ikke det var helt slik ment jeg da, men det kan jeg jo ikke vite helt sikkert.

Riktig. Det var ikke ment slik.

Jeg tror også at man kan være stolt over landet sitt uansett hvor man bor i verden. Og jeg tror at alle land har noe å være stolt over - alle land har noe positivt med seg, det tror jeg. I hvert fall noe de selv opplever som flott. Og vi er alle med og bidrar til at landet vårt er det det er, og når man er fornøyd med hvordan det er, synes jeg ikke man trenger å være redd for hvordan det er.

Når det gjelder Norge og at det er et rikt land, synes jeg gjerne at man kunne brukt ennå mer på bistand, for å hjelpe de som har det verre i landet. Det er ikke om og gjøre for meg å bo i et land med mange goder, jeg vil heller at alle har det litt bedre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.