Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ditt BESTE bursdagstips

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-09, 01:04   #30
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt BESTE bursdagstips

Vi har hatt stor suksess med ulike leker/konkurranser. Min favoritt er å henge opp en seigmann i en tråd fra en krok i taket (har på forhånd lagd klar riktig antall seigmenn i hver sin snor), og la barna prøve å spise seigmannen med hendene på ryggen. De litt eldre barna har hatt øynene igjen også. Festlig både for de som ser på, og for den som skal forsøke å få i seg.

Å pynte sine egne muffins har også vært populært. Da har vi hatt melis i ulike farger og forskjellig snop i skåler til å ha på.

Vi bruker også å leke ulike leker tilpasset alderen på gjestene - f.eks Hvem er borte (under pleddet), blinkemorder, pusle sammen bokstaver til ord, Kims lek, sette hale på grisen eller andre dyr osv. Mitt inntrykk er at både jeg og ungene syns det er hyggelig med noen aktiviteter, og jeg syns også det er med på å holde støy- og aktivitetsnivået på et levelig nivå.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.