Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bergen i sommer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 23:37   #17
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen i sommer

Enig med Aiza. Vi var på Vannkanten for første gang nå nylig og det er et overfylt og ganske dårlig badeland. Om man absolutt skal på Badeland i Bergen er Osbadet (ja jeg vet det er i en annen kommune) mye bedre. Men uansett så ville jeg ikke prioritert badeland om man ikke er spesielt glad i det. Heller reist til Arboretet og badet ute.

Fløien er absolutt verd et besøk. Mine barn elsker det lille sightseeingtoget som går fra Bryggen.

Gamle Bergen er fint og jeg mener at de nå har egne omvisninger for barn. Fine pikniksteder også, om det er fint vær.

Jeg ville brukt litt tid på å bare gå i sentrum. Leke i byparken og på Torgallmenningen. Vandret på Bryggen. Kjøpt boller på Godt Brød.

Lykke til. Håper at dere får godt vær.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.