Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 22:11   #13
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er nok ingen camper-type. Men det går jo selvsagt an å finne noen lekre, nette sneakers jeg også kan bruke til skjørt. Hva med sånne små Nike-sko, er de bra for spasering? Vi har med barn altså, så det blir ikke helt asfalt-texas.

De funker bra nok for meg.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Men Puma sko er vel generellt ikke så veldig gode å gå (langt) i?

Har ett par Puma sko og de har jeg fått gnagsår av hver eneste gang jeg har brukt de. (Og jeg har prøvd maaaaange ganger, for de var jo så kule. )

Jeg har trasket storbyer rundt i Pumasko av typen som ikke har andre egenskaper enn at de ser kule ut (og som funker til skjørt), og som sagt, det har fungert supert. Jeg har hatt flere par og aldri fått gnagsår enda jeg virkelig er en som for gnagsår veldig fort.

Dette med sko i storby er dyrekjøpt erfaring, altså. Jeg minnes med gru en uke i Paris der jeg til slutt nesten ikke kunne gå på grunn av mitt ukloke og forfengelige skovalg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.