Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Forslag til kaker

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-09, 13:37   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Forslag til kaker

Det nærmer seg bursdagsfeiring her i huset og då må eg ein tur på kjøkkenet og baka litt.
Så langt har eg kommen på horn som eg har i ost og skinke og ei fromasjkake ( etter guttungens ønsker ) Han vil ha ei sjokoladekake og, men eg er litt lei crazy kaka så eg håper å finne ei anna god sjokoladekake oppskrift.

Normalt så ville det ikkje vera noko problem å finna gode kakeoppskrifter, det florerer jo her på forumet. Men dei kakene som eg lager må vera uten egg og melk. Dermed så stopper det opp litt. Ellers hadde eg garantert laga ei troika kake.
Er det nokon som vil komme med gode kakeforslag ? ( har sett på utenmelk.no og slike, men ikkje heilt funne den rette kaka enno )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.