Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!
Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.
eh jo.. det gjør det..
i fjor var jeg på et senter hvor et spedbarn lå i bilen og hyyylskrek i sommervarmen.. vi var 3 stk som sto utenfor bilen helt hysteriske og politiet kom for å bryte opp bilen etter 3 opprop i høytalerne. da de skulle til å begynne å åpne, kom moren løpende.. hun ble stående i kø så det tok litt lenger tid enn planlagt. ungen var klissvåt og medtatt og måtte nedkjøles og til legevakten.. tipper den var ca 4-5 mnd..
Fatter ikke at noen kan gjøre sånn. jeg vet ikke hva politiet gjorde i ettertid.. jeg var høygravid og hadde lyst å klore ut øynene hennes...
Gud hjelpe meg!!!! Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der?? ikke rart barnet skriker hvis det står tre villt fremmede hysteriske voksne utenfor vinduet heller da!!! Barnet sov helt sikkert i bilen når hun løp inn og som mangen andre spedbarn skriker de når de våkner... Og med en bil uten air condition blir nå da barnet svett uansett om bilen står i ro eller kjører... Du var høygravid og hadde lyst å klore ut øynen til moren?? ALtså uvitende hysterisk du da vill jeg si hvis du kan si noe slikt som at du ville klore ut øynene hennes!!!
|