Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vårt nye familiemedlem

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-09, 21:06   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Vårt nye familiemedlem

Nå har endelig hunden vår kommet! Jeg dro og hentet han i Stavanger på mandag. Flyturen gikk veldig bra for både meg og hunden. Navnet vi ble enige om var Angus. Det passer godt på tassen. Han har et utrolig bra lynne, og han er er snill og flink hund. Han har nesten ikke tisset eller bæsjet inne, etter at han kom. Jeg har lært han godt å kjenne. Han er glad i alle mennesker, og elsker å leke. Han løper og snubler bortover plena, så fort bena kan bære han. Han begynner å få dreisen på det nå. Han er en ordentlig syvsover om natten, noe som passer meg veldig bra. I gårkveld la vi oss rundt midnatt, og Angus sa fra kvart over 8 at han ville ut. Han fikk ut å tisse og bæsje, så la vi oss igjen, og jeg måtte vekke han klokken 12 I er veldig fornøyd med hunden vi har fått, og gleder oss til framtiden sammen med Angus!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_7568.jpg (163,3 KB, 95 visninger)
Filtype: jpg IMG_7572.jpg (185,3 KB, 71 visninger)
Filtype: jpg IMG_7584.jpg (92,3 KB, 76 visninger)
Filtype: jpg IMG_7589.jpg (121,2 KB, 62 visninger)
Filtype: jpg IMG_7592.jpg (112,5 KB, 59 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.