Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ammeproblemer og bæresjal ... Hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-09, 21:24   #1
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Spørsmål

Ammeproblemer og bæresjal ... Hjelp!

Jeg har jeg liten gutt på 3 1/2 måned, som ikke vil ta høyepuppen min, med mindre han sover. Han har også kolikk.
Etter en liten forkjølelse ble helle ammingen snudd på hode. jeg fikk ikke legge han til høyre pupp lengre, verken når jeg lå, eller satt eller noe som helst.
Kolikken ble også verre for noen uker siden. jeg fikk ikke legge han ned i det hele tatt, med mindre han sov. da hyler han no helt vilt. Så jeg har nå stått å ammet imens jeg vugget i over en måned nå..
Jeg har prøv alle ammestillinger det er. mangler bare at jeg holder han oppned. men han vil ikke ha høyrepuppen når han er våken. jeg har fådt sjekket nakken, ørene, og alt. vi har vært hos fysioterapaut nå. men det hjalp kun mot kolikken. takk gud for det.
Alt ville jo vært lettere om han tok flaske. men det gjør han ikke heller, og jeg har prøv 9 forskjellige flaskesmokker. oig jeg prøver flasken neste dagli på han. men han vil ikke.. kun venste pupp når jeg står, blir han rolig nåkk eller sovner får jeg sette meg til han er ferdig..
Jeg begynne å bli så sliten nå. i nervene å i armene å ryggen av å stå å amme i en time flere ganger om dagen på en baby på 7,5 kg.
Han spiser ofte. å nå spiser han så mye at han fort spiser ventrepuppen tom. og sover han ikke når den er tom får jeg ikke gitt han av høyre før han sover og jeg kan snike meg inntil han med høyre

Noen andre som har opplevd noe lignende?
Også lurte jeg på hvilken bæresjal som er bra, og som er bra og amme i. jeg kan ikke noe om det. så hadde vært fint med litt meninger. får nå må jeg bestille et.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
amming, bæresjal

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.