Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om innvandrere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 01:27   #8
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om innvandrere?

Jeg ser poenget til Brutus. Det er ofte mange kommer fram med giftpilene når sjansen byr seg og blir fort mer giftige enn saklige.

Men når det er sagt, er jeg ikke enig med HI. Det blir fort generaliserende og ord uttalt av folk som kun leser aviser og ikke lever virkeligheten. Jeg bor i en drabantby med folk fra mange nasjoner og flere religioner - og det er ikke så svart/hvitt. Mange er veldig opptatt av å passe inn og lære seg norsk og norsk kultur. Jeg har merket at de som er muslimer ikke bruker å ha bursdagsselskap for barna sine med barnehagekamerater eller skolekamerater, men de sier som regel ja til invitasjoner. På den måten deltar de i det norske samfunnet.

Og jeg synes egentlig at det er fint at Norge har plass for forskjellige religioner og lar dem utøve sin religion uten å bli utsatt for steinkasting på gaten. Det er fint at vi har en slik religionsfrihet. Dessuten er mange nordmenn ganske sære selv når de kommer til f.eks. Spania og lager mini-Norge der nede og er nok like kravstore der, som mange er her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.