Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken mobil er det jeg skal ha?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-09, 20:15   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken mobil er det jeg skal ha?

Jeg kjøper ny mobil hvert jubelår, og nå er det virkelig på tide. Grunnen til at jeg holder fast ved min Sony Ericsson k810i til tross for at taster ikke virker og noen har falt av, er kameraet. Det er fantastisk!

Jeg er ingen stor mobilbruker. Sender kanskje 40 SMS i måneden og snakker tilsammen kanskje 1 time. Mesteparten av skravlingen foregår med mannen, og med nåværende abonnement ringer vi gratis til hverandre. Jeg surfer ikke med telefonen og har ikke noe behov for å høre musikk med den. Jeg trenger egentlig bare muligheten til å ringe, ta bilder og sende SMS; en slik telefon er vel en utopi?

Forslag til telefoner med/uten abonnement tas i mot med stor takk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.