Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 03:17   #21
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Da blir jeg litt nysgjerrig på hvor mange av de som har bidratt i tråden så langt faktisk har tatt opp manglende sikring med den/de de har observert.

Jeg tviler ikke på at slike tråder øker oppmerksomheten omkring sikring av barn i bil, men må innrømme at jeg også synes de ofte kan ha en bismak av moralistisk sladder.
:dukker:

Jeg anser det ikke som sladder at man diskuterer slike ting, og at man nevner slike observasjoner. Det er da mye vi legger merke til i hverdagen, og som vi reagerer på, og kanskje tar opp som et diskusjonstema, uten at det er sladder... Det er et tema til diskusjon...

Jeg har hittil ikke sagt noe til de det gjaldt når jeg har sett noe. Dessverre...

I et par tilfeller har jeg observert som forbipasserende i egen bil, og jeg stopper ikke midt i trafikken for å snakke til folk.
Og ved et tilfelle så turte jeg ikke ta kontakt med de involverte, men jeg noterte bilnummer, og jeg tok kontakt med politiet i en mail, bare for å forhøre meg om hvordan jeg skulle håndtere min observasjon. Jeg fikk aldri svar på den mailen...

I forbindelse med levering i bhg, så varslet jeg en gang de ansatte om noe jeg hadde observert. Hva som videre ble gjort der, aner jeg ikke.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.