Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om kjæresten din hadde vært med i en alvorlig ulykke ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-09, 22:21   #26
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...

Dette har jeg og mannen diskutert tidligere. (Han jobber med hodeskadde) Min konklusjon er som Fadese og M^2 sin - det kommer an på hvorvidt personlighet, tilstedeværelse, hukommelse og temperament hadde endret seg vesentlig eller ikke. Jeg hadde taklet talevansker og dårlig balanse utmerket. Mens behov for daglig pleie sikkert hadde satt meg på en større prøve, uten at jeg automatisk ville flyttet av den grunn. Det verste hadde nok vært aggresiv atferd. Jeg tror faktisk dette svaret ville vært det samme da vi hadde vært sammen i to år også. Da jobbet jeg på en boenhet for unge voksne med ulike skader og syndromer, og jeg syntes det var så grusomt vondt å høre om ektefeller som tok ut separasjon. De såre hulkene fra en slagrammet 35-åring som får høre at ektefellen vil gå videre i livet uten den belastningen kona er, husker jeg enda. Men jeg må samtidig si at jeg fullt ut forstår at folk gjør sånne valg, og at jeg på ingen måte kan garantere at jeg hadde taklet like mye som jeg nå tror.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.