Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kypros i mai- Hvor varmt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 00:27   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kypros i mai- Hvor varmt?

Vi som aldri drar til syden har snakket litt om en uke på Kypros i midten av mai.
Og nå har jeg fått helt blod på tann. Det ser helt himmelsk ut men lurer litt på forskjellig så om noen av dere er reisevant og har noe tips så blir jeg glad. Vi har to barn som da vil være 5,5 og nesten 2 år.

* Flyet går klokka 6!!! Men nå skal ikke det stoppe meg for "alle andre" klarer det jo.... (Himmel!!!) Må vel reise hjemmenifra klokka 3 da!
* Kommer til å velge Blue Village i Agia Napa, Hotellet heter Callisto. Noen som har vært der? Det ser iallefall kjempebra ut.
Siden dette blir i mai så er det vel ikke utpreget festing enda?
*Herligheten koster 14.000 bare for reise og å bo. Ja det er dyrt nok men hvor mye regner man å bruke på spising og diverse kos der nede? 10 lapper til??? (1-ukes tur altså)
* Leier man "trille" på hotellet/gjennom reisebyrået eller tar man med egen vogn? Har en trille med plasthjul som er litt større enn en sånn minitrille.
* Hvor varmt er det egentlig rundt 20 mai? Det er vel uansett ikke sånn hete som det er i august/september? Vil jo gjerne ha det litt varmt også når det først koster såpass....
Noen som har vært der og har noe tips?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.