Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 20:08   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Jeg er imponert over alle som lager fantastiske matpakker. Her i huset går det mest i vanlige brødskiver, og middagsrester i ny og ne.

Alltid når jeg leser på nett om fantastiske matpakker, så virker det som at det er mor i huset som står for innholdet, men jeg vet ikke om det stemmer.

Mor er ofte ansvarlig for den sunne maten, så kan far ta med ungene på mækkern/bestille pizza/pølser når mor jobber overtid (sånn kjenner jeg mange som har det). Det synes jeg er synd, mange kvinner har mer enn nok press på seg i forhold til hus og hjem i tillegg til jobb. Og nå skal man helst bake og kokkelere litt ymse til hver enkelt barn i tillegg. Synes det er kjedelig nok å lage middag, jeg, så det blir lite gourmetpakker herifra.

Jeje. Junior får bare bli misunnelig på de andre. Så lenge han spiser maten sin uten å klage, får det bli en av livets realiteter. Er småmisunnelig på kollegers fantastiske salater selv, jeg, men det blir stort sett rundstykke med ost gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.