Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Partilederdebatten i går

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-09, 10:09   #13
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partilederdebatten i går

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Litt tragisk med Sponheim i begynnelsen, Owen sa vel at "så du avviser ikke kategorisk FrP lenger" og det gjorde han iheller kke. Han ville ikke bekrefte at han fortsatt ville ha Jens fremfor Jensen slik han har gjort tidligere, han snakket seg vekk fra problemstillingen men det lot de han ikke gjøre.

Han sa da ganske tydelig at han ikke ville samarbeide med FrP.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er jeg helt enig i (igjen med forbehold om de første 5-10 minuttene). Hun fikk serven sin skikkelig i fleisen med kravet om at de borgerlige måtte være klare med sine ultimati (?) ang. oljeutbyggingen. Sjelden har ansiktsfargen vært så kledelig til den vanlige dressjakken.

Uff, da hadde jeg helt vondt av henne.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jepp. Men altså, SOVER hun i solarium? Den huden der kan man lage støvler av. :shallow too:

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Mim, jeg tror ikke Høyre har noe å skjule, jeg tror rett og slett at de (sikkert motvillig) har tatt inn over seg det faktum at Folk Flest vil at en statsministerkandidat skal se ut som hun tar vare på seg selv. Det er nærmest rett og slett ulovlig for en kvinne å være på TV uten å se sånn noenlunde bra ut. Trist, men nokså sant, tror jeg.

Eventuelt har hun innsett at helsen blir dårligere med så betydelig overvekt.

Jeg storkoste meg gjennom hele debatten, og syns NRK hadde en god profil på programmet. Jeg syns faktisk at alle gjorde en god jobb, men jeg var aller mest imponert over Jens. Slagferdig, saklig og morsom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.