Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan de kjøre til Sverige for å shoppe så kan de jammen i meg jobbe

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 11:16   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan de kjøre til Sverige for å shoppe så kan de jammen i meg jobbe

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

En på jobben til min mann er sykemeldt fordi han er utbrent, men han klarer å ferdig stille en båt og fikse opp sitt hus uten noe som helst problem. Jeg må si jeg synes det er litt snodig.

Det finner ikke jeg snodig i det hele tatt.

Det er stor forskjell på å være på jobb og jobbe under press, både hva tid og ytelse angår, og det å holde på med ting hjemme i fred og ro og eget tempo.

Hjemme kan man slenge seg nedpå når man føler for det, men det kan man ikke på jobb. På jobb kreves det ytelse gjennom hele arbeidsdagen.

At en som er utbrent holder på litt med ting hjemme, det tror jeg bare er positivt. Det å holde på med noe er med på å bygge deg opp igjen, slik at man kommer seg helt på beina. En person som er utbrent vil nok ikke bli fort frisk om han bare ligger rett ut og er syk over tid. Man må sette i gang med noe.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
trygdede

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.