Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bare for rullestolbrukere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 17:11   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Bare for rullestolbrukere?

Jeg var på Obs og handla i dag. Det var veldig lange køer, og da det endelig bare var en foran meg fikk jeg et dult i beina. Det var ei dame i en elektrisk rullestol som hadde kjørt på meg. Jeg snudde meg for å se hva det var og hun sa unnskyld. Jeg flytta meg litt fram, og så ble jeg påkjørt igjen! Ikke så det ble vondt, men en skikkelig dult.

Dama begynte å rope at jeg måtte flytte meg til neste kø, for dette var bare for rullestolbrukere. Jeg spurte om hun mente at jeg skulle stille meg bakerst i den lange nabokøa nå som det straks var min tur, og foreslo at denne kassen kanskje ikke var forbudt for oss andre, men da ble hun bare sintere.
Hun kjefta om hvor vanskelig det var for henne og om alle som parkerte på handicapplasser osv (Det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har gjort!)
Jeg sa som sant var at jeg ble ikke så veldig velvillig innstilt når hun greide å kjøre på meg to ganger, og da var det ikke måte på hvordan hun unnskyldte seg.
Innen "samtalen" var over var jeg ferdig og hadde betalt, så jeg tror ikke at jeg forsinka henne så masse.

Hva mener dere? Er kassene merka med rullestol kun for rullestolbrukere? Eller er de skilta for at de med rullestoler og tvillingvogner skal vite hvor de kommer seg igjennom?

Sist redigert av mina : 04-09-09 kl 20:44. Årsak: Brukte feil ord.
mina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.