Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sånn helt teoretisk angående valg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 17:38   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn helt teoretisk angående valg

Pffft, dette har da Esme presentert som nytt valgformat for evigheter siden. Én plusstemme og én minusstemme.

Selv ville jeg nok brukt plusstemme, for å velge frem partiet jeg heier mest på. Siden alle andre ville valgt bort FrP ville jeg ikke trengt å kaste bort min stemme på det samme. Ganske greit egentlig, kanskje alle SV-patrioter ville brukt stemmen sin mot FrP, FrP ville stemt på seg selv, og både SV og FrP hadde forsvunnet ut og vi ville sittet igjen med en stor kjerne AP, H og Venstre. (Men noen måtte husket å stemme bort KrF også. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.