Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innspill på garderobe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-09, 23:13   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Er det forresten meningen at frøkna skal kunne ta ut klærne sine selv?

Nja. Det er derfor stangen hennes er lavere, men helt selv blir det neppe med det første.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

ah!
Nå skrev jeg et innlegg som ble borte. Men jeg er ikke enig i at du ikke kan ha skuffene tett. Det funker supert hos oss. De er romslige, sånn at du kan ha et system, og du lærer hva som ligger hvor. I hyller blir det bare rot.

Noterer og vurderer. Jeg får ta en tur på IKEA og faktisk kikke på dem før jeg bestemmer meg.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hylla blir oppbevaringsplass, men da unngår du i hvertfall at skuffa blir det, noe det lett kan bli uten en sånn hylle. Du vet selv hvordan du opererer, om du er av typen som slenger alt i øverste skuffe, noe jeg hadde gjort uten den hylleplata.

Begge deler kommer til å generere rot. :innser: Jeg må tygge litt på den også for å vurdere hva som kommer til å lage mest rot – eller hva som kommer til å lage mest uoversiktelig rot, mer spesifikt. En rotete skuff kan jeg tross alt trekke ut, i motsetning til en rotete hylle …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.