Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 20:35   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Du har fått svar på mye ser jeg.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

[*]Dersom man har lyst til å lage en diskusjon, men finner ut at en nesten identisk diskusjon har vært oppe for...ja...ca 1 år siden. Skal du droppe det da?
[*]Dersom man svært gjerne ønsker å vise frem barna sine, f.eks, må det da legges under bildekritikk, eller kan det legges i Medlemssalongen - for anonymitetens skyld?

Når man primært vil vise fram ungene sine så legger man etter min mening ikke bildene under Bildekritikk I/II. Jeg oppfatter dette som underfora for mer eller mindre fotointeresserte som vil ha positiv og negativ kritikk vedrørende bildene. Ikke ungene. (Når folk bruker de underforaene til å vise fram ungene ser jeg liksom for meg svar av typen: "Du store all verden, snuppa di kledde virkelig ikke den nye klippen. Jeg anbefaler også å droppe knallblå klær, og heller søke mot høstfarger - mosegrønt for eksempel." ) Mer passende alternativer er "Ungene våre" eller Medlemssalong I/II synes jeg.

Angående diskusjoner som har vært oppe før. Jeg kan gjerne finne på å dytte på en gammel tråd, hvis jeg har et spørsmål. Men jeg synes ikke man kan forvente at man dersom man har et spørsmål alltid sjekker om det har vært en lignende diskusjon tidligere.

Sist redigert av Irma : 07-09-09 kl 20:36. Årsak: Peodene har vært her.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.