Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Todelt vinterdress og erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 13:14   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Todelt vinterdress og erfaringer?

Vi vurderer en todelt dress til eldste i år. Har god erfaring med hel dress fra Ticket de tre siste årene, men nå synes jeg prisen bikket en magisk grense. Tror jakken fra Ticket kostet rundt 900 og buksa 1100 når jeg så på den i butikken denne helgen. Så derfor lurer jeg på om noen kan anbefale todelt dress i et annet merke? Var inne på Stormberg sine sider, men de er så utsolgt på størrelser.

Dressen må kunne brukes på slalom og tur ellers også, ikke kun en friminuttdress altså.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.