Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Overgrepsbilder av barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-09, 17:35   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overgrepsbilder av barn

Floksa: De fleste her diskuterer vel bare elementer. Homoseksuelle handlinger er observert hos mange arter (selv om det i parantes bemerket ikke kan bevise at dyr er homofile. Karakteristisk nok er det flere homoseksuelle handlinger blant arter hvor kjønnene ligner på hverandre). De bruker det for å argumentere mot påstanden din om at alle arter kun parrer seg for å forplante seg. Ikke for å bevise at seksuelle handlinger mellom dyr og mennesker er OK

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

*hjelp* ikke bruk dyr i zoologisk hage som referanse. De kommer ikke inn i bolken for normal oppførsen. Selv om det var en søt historie.

Jeg er enig med deg i det. Homoseksuelle handlinger har derimot blitt observert blant ville dyr, så det er ikke noe som bare skjer i fangenskap.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Å hutti! Neihei?
Synes du det heller ikke er
*forskjell på å inseminere en ku eller et menneske uten samtykke?
*forskjell på å kastrere en okse eller et menneske uten samtykke?
*forskjell på å selge dyr og bestemme hvor de skal leve og gjøre det tilsvarende mot et menneske?

Personlig er jeg usikker på om jeg ville ha syntes det var verre å gjøre ting mot et menneske som var hjernedødt enn et dyr. Jeg synes at "opplevelsen" for offeret spiller en rolle. Jeg ville feks ha syntes det var uetisk av en lege å opperere folk uten å gi de smertelindring i det hele tatt. Jeg er usikker på hvordan jeg stiller meg til orgondonasjon fra hjernedøde mennesker, men jeg heller litt mot at det burde være lov for medisinsk personell å hente ut vitale organer uten eksplisitt samtykke. Jeg synes også at enkelte personer burde man ha kjemisk kastrasjon på, helt spesifikt personer som er psykisk utviklingshemmet og som har utført seksuelle overgrep. Jeg synes det er bedre enn fengsel eller lukket psykiatisk anstalt. (Folk som har normal intelligens kan de bare sperre inne for min del, det er akkurat like effektivt)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.