Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da fant jeg endelig en fin mat-termos til skolesekken :D

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 15:46   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da fant jeg endelig en fin mat-termos til skolesekken :D

Vi har jo hatt noen mattermos-tråder her inne...

Jeg bestilte nylig mattermos til lillegutt, fra Thermos, med navn inngravert og greier, fra USA. Kjapp service, og det ble fint med navn på! (Det synes bare en M på bildet da...). Valgfri font ++
Syntes det var litt fint med navn jeg da, pluss at dette var et av få steder jeg fant denne termosen, som var den jeg ville ha, på nett.

Jeg bestilte fra lazerdesigns.com/, akkurat denne modellen kostet 28 dollar pluss frakt (som også kostet litt) og er vel litt over 3dl eller noe sånt, men de hadde mange andre fine også i alle størrelser! Den kom med UPS og besynderlig nok ble det ingen moms eller tull, den ble rett og slett levert på døra.

Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:10.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.