Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva skulle du likt å vite om bredbånd?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 18:45   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skulle du likt å vite om bredbånd?

Jeg skal redigere og rydde opp i noen nettsider i jobben min, og lurer på om dere kan hjelpe meg litt på vei.

Hvis du skulle hatt en side, helt uavhengig av leverandører, som fortalte deg det du trengte å vite om bredbånd, hva ville du da likt å finne der?

Selv har jeg akkurat flyttet og måtte da helt på egenhånd finne ut av hvillket tilbud jeg kunne velge mellom der jeg bodde, velge blant de jeg til slutt fant jeg kunne velge mellom, bestille, og installere.

Noen som har gjort seg noen erfaringer og som føler at de ikke klarte å orientere seg i jungelen av informasjon?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Emneord
bredbånd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no