Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Advarer mot Shoxman.com

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 14:50   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Advarer mot Shoxman.com

Fikk sko derfra i dag og jeg er 99 % sikker på at de er fake.

Det skulle liksom være Nike +, men de mangler hull under sålen til chipen. Ikke minst så ser de billige ut, de mangler litt "lakk" her og der, og ser generelt mye dårligere ut enn mine orginale. De føles heller ikke som Nikesko, og jeg har hatt mange, så føler jeg har belegg for å si at disse mangler mye oppbygging ol. De knirker ganske mye når man går og de kom i en eske som så meget velbrukt ut, for å si det pent. Skoene kunne nesten ha virket prøvd også, for de var ikke 100 % rene. Men tipper dette kommer av at produksjonen ikke har foregått hos Nike, men hos andre.

Ikke handle hos de med mindre du vil ha billige nikesko som ikke kan brukes til annet enn fritid, mao.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.