Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Mat man kan spise så mye man vil av?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 10:33   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Mat man kan spise så mye man vil av?

Ja, jeg vet at man skal drikke masse vann og sånn. Men jeg blir så sabla SULTEN. Om jeg virkelig skal kutte ut/kutte ned på ris, poteter og pasta, hva kan jeg erstatte det med som metter like mye? Og hva kan jeg spise som snacks mellom måltidene? Nå tenker jeg ikke på noen bittesmå nøtter, men noe jeg kan spise store biter av.
Jeg er glad i gulerøtter, tomater, brokkol, blomkål og kålrabi, det er ja-mat, ikke sant? Finnes det noen liste noe sted?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.