Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 13:39   #19
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?

Nå kom jeg plutselig på mine naboer fra barndommsårene.
Barna der, som var på alder med meg og min bror fikk ikke leke i hagen uten å være festet i løpestreng. Eller så var de "innesperret" på terrassen, mens jeg om min bror sprang rundt i nabolaget, en vei (ikke spesielt mye trafikk) og en liten elv (maks dybde 40 cm). Stakkars små, husker ikke når de fikk gå fritt, men antar at de var 8 og 10 eller deromkring.

Forøvrig gir jeg både nøtter og popcorn til mine små også og drops har de spist lenge. Minsten kom særdeles fornøyd inn på kjøkkenet her om dagen med rødt sikkel nedover haken, han hadde funnet et bringebærdrops på badet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.