Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Torx? Hva skjedd med sånt som JEG kan noe om?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 14:23   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torx? Hva skjedd med sånt som JEG kan noe om?

Når gikk verden fra meg, lurer jeg på :skingrestemme:

Jeg skulle kjøpe skruer idag, til å skru opp panelovnene som jeg har fått hos Mauser ( han hadde forøvrig "slengt sammen en trapp" den dagen jeg hentet dem, mens han passet et sykt barn ).
Men hadde de stjerneskruer? Og sånne med strek på? Som passer de skrutrekkerne jeg har? Neeeei.
Bare noe sånn nymotens torx-greier. Mye bedre, framtida, sa damen.
Så måtte det jo bli torx da. Det viste seg at jeg hadde noen torx-bits til skrutrekkeren min også, når det kom til stykket. Er dette noe lureri, sånn at alle de som har huset fullt av phillips- og stjerneskrutrekkere skal måtte kjøpe nytt? Eller er det bedre?

(jeg var forresten på Expert igår, for å kjøpe et støpsel til en av ovnene. Han som sto bak disken visste ikke hva støpsel var . Så det fikk jeg da vist han.)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.