Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Åh - nå er jeg så fornøyd med meg sjøl

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-09, 16:03   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Åh - nå er jeg så fornøyd med meg sjøl

I dag har jeg sydd, og nå er jeg så fornøyd med meg sjøl at jeg nesten syns det er litt umoralsk, så da må jeg skryte her også.

I går sydde jeg nemlig sprinkelbeskyttere til Lillemann sin seng. Han ender gjerne opp med en arm ut gjennom sprinklene om natta, og får han anfall, ja så slår han armen gul og blå. Så nå er endelig beskyttelse på plass, i stedet for diverse bamser og tepper vi har forsøkt å polstre med.

Og så har jeg sydd dynetrekk og putevar i samme stoff som sprinkelbeskytterne.

Og sist, men ikke minst, vi har en vognpose til Lillemann som vi er veldig fornøyd med, og den har han jo vokst fra. I stedet for å kjøpe ny, gjorde jeg et forsøk på å forlenge den i bein og ermer, og jammen meg funka det.

Åh, nå er jeg bare så fornøyd med meg sjøl!

Nytt sengetøy, som matcher sprinkelbeskytterne.

Vognposen før - og - vognposen etter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.