Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Unikko lilla eller annet stoff? Forslag ønskes!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-09, 20:39   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unikko lilla eller annet stoff? Forslag ønskes!

Jeg har et paneloppheng på veggen for å freshe opp en ellers kjedelig vegg - dvs det er plass til 3 paneler vedsiden av hverandre, men det kan godt være bare 2.
Nå har jeg denne tapeten som "paneler" og er strålende fornøyd med mønsteret. Dog er det en papirtapet, så det virker som den har tatt til seg fuktighet eller noe - den er blitt buklete, og må skiftes.

Sånn ser sofakroken ut, og stoffet skal på veggen til høyre for sofaen. Gardinene er helt nøytrale lyse, så behøver ikke ta hensyn til dem. Gulvteppet er nå svart, putene er i rosa- og lillatonen fra tapeten (de ser mørkere ut på bildet).:

Jeg tror muligens marimekko-stoffet blir "for sprekt" eller litt mye (for ikke å snakke om for blårosa i tonen...)? Andre forslag?!

Sist redigert av m^2 : 17-10-09 kl 22:35.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.