Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger tips til farger å male barnerommene i

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 18:11   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trenger tips til farger å male barnerommene i

Vi skal pusse opp ungenes rom, og jeg innser at jeg er grønn () når det kommer til malingsfarger. Det er jo uendelig mange merker og fargekart å velge mellom. Hvor begynner jeg? Jeg leser om de som har blandet farger selv, jaha?

Lillesøsters rom er husets minste - det er relativt enkelt å møblere men det står i fare for å kunne bli mørkt så jeg har lyst og male det gult. Eller oransje? Det må i allefall kunne matche det fantastiske retro sengeteppet hennes, og ellers være sånn passe sukkersøtt og friskt, uten å bli grelt.

Storebror vil ha et blått rom. Jeg tror jeg kan få overtalt han til grønt også. Hans rom har godt med både lys og gulvplass. Det er det blir riddertema der inne, men det går jo til både grønt og blått.

Jeg ønsker meg lyse men varme farger til begge rom. Er det mulig å kombinere? Kan noen gi meg en innføring i fargelære eller bare komme med tips og råd til hva vi bør tenke på og hva vi bør unngå?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.