Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Kiri strikkalong

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-07, 20:41   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiri strikkalong

Nå har jeg mannet (kvinnet) meg opp og plukket fram Kiri-sjalet etter at det har fått seg en liten pause over jula. Jeg har strikket alt mulig annet rart - sikkert en forsvarsmekanisme
Merkelig nok går det mye likar nå, så jeg går det unna. Men jeg er nå oppe i 17 repetisjoner av mønsteret og har nok litt igjen :forbanner tynne pinner:
Forhåpentligvis kan jeg få det ferdig i løpet av helga! Og da skal jeg på et nytt et, i tynn alpakka i en nydelig blåfarge fra Du Store Alpakka
Dette er ypperlig tog-strikking! Faktisk konsentrerte jeg meg så hardt her på fredag at jeg klarte å overbevise meg selv om at Oslo S var Lillestrøm og kom meg såvidt av toget på Sandvika - "bare" ett stopp for seint

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.