Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Litt vemodig eller bare bra at ungene blir større?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-09, 17:20   #29
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt vemodig eller bare bra at ungene blir større?

I lys av en annen tråd: jeg har bare lest HI, men tar en Madam Mim og skyter fra hofta .

Jeg synes det er deilig at barna blir større! Jeg synes hver alder har sin sjarm, men at det bare blir kjekkere og kjekkere jo større de blir. Joda, jeg kan få et snev av vemods-følelse når jeg blar i gamle album og se bilder av når de var pittesmå, men ikke i den grad at jeg får akutt behov for en ny baby eller 1-åring.

Noe av det jeg synes er så kjekt med å ha unger er nettopp det at de vokser, det å se utvikling deres, finne ut hvem de blir etter hvert som de vokser til.

Og babyer er søte, men det er langt fra den mest spennende tiden. Det var over hode ingen krise da vi fikk en 1-åring andre gang. Selv om det selvfølgelig var godt å ha opplevd baby-tiden med minstemann også.

Sånn. Da skal jeg skumme tråden og se hvilken retning den sporte av i før jeg fikk svart ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.