Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har dere gamle ting som betyr mye for dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 16:39   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Har dere gamle ting som betyr mye for dere?

Har dere fått/arvet noe fra familie eller kjente som betyr mye for dere?
Jeg har et gammelt kaffeservise etter min farmor. Det er vel rundt 120-150 år gammelt, ikke veldig gammelt med andre ord, men gammelt. Det er til 6 personer bare, men jeg har alle koppene og tallerknene enda.

Barna skjønner ikke helt hvorfor de må være så forsiktig med det og ikke får lov til å bruke det når som helst. For så fint er det jo ikke.

Min farmor har vært død i 7 år nå. Hun ble 96 år gammel. Hun var en god farmor. Da jeg fikk serviset som 22 åring var jeg ikke veldig overbegeistret. Men med årene har jeg satt mer og mer pris på det. Spesielt etter at hun døde.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.