Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Går dere ALDRI fra barna i bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 14:32   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Går dere ALDRI fra barna i bilen?

Jepp, dette er nok et evig diskusjonstema. Og mange sterke meninger rundt.

Jeg er selv skeptisk til å la barn sitte alene i bilen. Det tør jeg sjelden. Jeg finner heller andre løsninger om de ikke kan bli med ut. Men det har allikevel hendt at tanken må ha diesel, eller jeg skal i minibanken. Da sitter barna i bilen.

Tar dere med barna ut hver eneste gang? Til og med når dere skal betale for drivstoff og ta ut penger i minibank f.eks?

Jeg forstår godt argumentene for å ikke la barn sitte igjen i bilen. Jeg er som sagt veldig skeptisk og redd for at noe kan skje.

Jeg ser jo at her jeg bor så er det ikke uvanlig å la barn sitte igjen i bilen. Jeg ser sjelden at noen tar barna med inn på bensinstasjonen for å kun betale diesel/bensin.

Så, helt ærlig, hvordan gjør dere dette? Og spesielt dere med mere enn 1 barn, tar dere alle barna med inn, uansett? Selv i pøsregn og snøstorm?

Jeg ser at mange sterke meninger kommer frem på nett og jeg får en følelse av at her i bygda er vi veldig uansvarlig og slepphendte rett og slett. Det gjelder ikke kun dette med å gå ifra barna i bilen, men på mange andre ting som det er sterke meninger rundt.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.