Går dere ALDRI fra barna i bilen?
Jepp, dette er nok et evig diskusjonstema. Og mange sterke meninger rundt.
Jeg er selv skeptisk til å la barn sitte alene i bilen. Det tør jeg sjelden. Jeg finner heller andre løsninger om de ikke kan bli med ut. Men det har allikevel hendt at tanken må ha diesel, eller jeg skal i minibanken. Da sitter barna i bilen.
Tar dere med barna ut hver eneste gang? Til og med når dere skal betale for drivstoff og ta ut penger i minibank f.eks?
Jeg forstår godt argumentene for å ikke la barn sitte igjen i bilen. Jeg er som sagt veldig skeptisk og redd for at noe kan skje.
Jeg ser jo at her jeg bor så er det ikke uvanlig å la barn sitte igjen i bilen. Jeg ser sjelden at noen tar barna med inn på bensinstasjonen for å kun betale diesel/bensin.
Så, helt ærlig, hvordan gjør dere dette? Og spesielt dere med mere enn 1 barn, tar dere alle barna med inn, uansett? Selv i pøsregn og snøstorm?
Jeg ser at mange sterke meninger kommer frem på nett og jeg får en følelse av at her i bygda er vi veldig uansvarlig og slepphendte rett og slett. Det gjelder ikke kun dette med å gå ifra barna i bilen, men på mange andre ting som det er sterke meninger rundt.