Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om man melder seg ut av Statskirken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 12:28   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Om man melder seg ut av Statskirken

Hvor blir man da gravlagt?

Personlig så vil jeg kremeres når jeg dør. Det vet mine nærmeste om. Men jeg ønsker at urnen skal plasseres i ei grav.

Kan man gravlegges på kirkegården når man har meldt seg ut, og f.eks meldt seg inn i Human Etisk Forbund? Jeg har hørt noen si ja, og noen sier nei. Jeg har ikke sett at det er andre kirkegårder enn den som er ved kirka her i min by.

Om noe tragisk skulle skjedd med et av mine kjære barn, så ville jeg også ønsket ei grav å gå til. Så mulig det er dumt å melde oss ut av Statskirken da, eller?

Jeg er langt i fra kristen. Tror ikke på Gud, tror ikke på noenting. Er nok helt klart ateist.

Men er litt opptatt av hvor asken min blir av etter min død.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.