Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Første søndag i advent? Nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 14:57   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Første søndag i advent? Nå?

Advent er advent, og ikke jul. Julen starter litt før den gjorde før. Det vil si jeg regner lillejulaften som del av julen.

Jeg synes romjulen er kjempekoselig, da er en i havn, da er det ro og samvær som er i fokus.

Her i huset kommer stjerner opp og noen adventstake med 4 lilla lys, vers tar vi ikke så tungt. Mazungen har også fått et rødt adventslys (FEIL farge men der holder jeg kjeft). Adventskalender kommer også opp). Jeg liker ikke de elektriske "adventstakene" for jeg anser dem som å ha ingenting med advent å gjøre. (Hannukah er ok det altså, men det er ikke advent).

Loftet her innredes nå til jule/adventsverksted.

Det meste av gaver er tenkt ut, eller i havn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.