Let us pray
Ja, jeg tenkte som så, at her sitter jeg og det er ingen mannfolk å se. Ingen å leke med eller på annen måte daske.
Jeg burde derfor skifte legning. Iallfall litt. Om ikke bli helt lesbisk, så burde jeg iallfall bli bi. Nå har det seg sånn at jeg har testet det ut og det er faktisk ikke helt min greie altså. Yet.
For de driver og og reklamerer både her og der, i Unaiten og sikkert andre stedet, for at de kan omvende homofile til heterofil. De ber og styrer på og noen sier til og med at det funker. Her inne maser enkelte om at man må være mer åpen for at det er muligheter for at det er noe "mer" liksom, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å åpne meg. Nesten som en blomst, men ikke som en kirsebærblomst, for det har vært prøvd før, hører jeg.
Så; hvor henvender man seg egentlig når man har lyst å omvendes fra heterofil til homofil, eller aller helst bifil da? Finnes det egne sånne sekter for homofile der de driver med håndspåleggelse og sånt? Eller er det mer lugubre greier de driver med, som kontrast til det hallelujafolkene i Unaiten bedriver?
Jeg er sjikkli interessert i å finne ut av dette og håper noen kan hjelpe meg.
På forhånd takk.