Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

På vegne av venner

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 01:53   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: På vegne av venner

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har aldri taklet den fyren, helt til jeg så ham på Skavland i forbindelse med at han gir ut denne boka, og da fikk jeg et helt annet inntrykk av ham. Plutselig framsto han jo som både klok og empatisk.

Ja.
Det inntrykket fikk jeg av hans serie på PeTre, "Et Norge i Krig", der han tok for sg en rekke alvorlige og tildels kontroversielle temaer.
Det ble kansellert etter en stund, det luktet svært av sensur om du spør meg, men det er nå så.
Jeg husker spesielt en gang min kjære kom hjem fra jobb og fant sin høygravide, ultrahormonelle kjæreste oppløst i tårer og han ble naturlig nok veldig bekymret og lurte på hva som var galt.
Jeg hikstet:
"Je-heg *snufs* har hø-hø-hørt på et No-ho-horge i*hikst* krig *sukk* !"
Hvorpå han strøk meg over håret og svarte:
"Kjære da, sånt må du ikke finne på!!"

Det hører med til historien at det var ham som anbefalte meg å høre på serien, og akkurat denne dagen handlet det om ensomme eldre, og KS hadde avsluttet programmet med å spille Benny Borgs "Den Store Dagen".
Ikke noe sjakktrekk, altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.