Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kunne du hatt svart soverom?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 09:35   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Kunne du hatt svart soverom?

Ja, det lurer jeg på i dag.

Jeg malte mitt soverom i en helt mørk blåfarge da jeg flyttet inn her jeg bor nå.

Hadde sorte og hvite gardiner med blomster og mørke persienner.

Jeg tenkte som så at jeg vil ha det helt mørkt når jeg sover. Men for en tabbe. Jeg fikk mange advarseler. Folk som var oppe og så på rommet, torde ikke si at fargen var stygg, de sa bare forsiktig, det var litt mørkt.

Etter 1 år orket jeg ikke mere og malte rommet hvitt. Og det er jo bare så mye hyggeligere å legge seg. Lyst og koselig. Man skal jo helst sove når man legger seg, men jeg ligger ofte og ser på serier på DVD og så leser jeg jo også før jeg sovner.

Nå har ei venninne av meg malt soverommet helt svart. Alt er svart. Sengetøy, gardiner, rullegardig og til og med gulvet er svart. Jeg ble litt trist da jeg gikk inn og kikket. For meg så blir det en litt deprimerende farge.

Men jeg måtte finne ut av det selv, og måtte legge meg flat og si at de som advarte meg hadde rett.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.