Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 11:10   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hjelp

Trenger litt hjelp til å tenke her..

Har en skikkelig stressende hverdag nå for tiden og jeg roter så utrolig... Føler som om jeg har altzheimer eller demens. Jeg klarer ikke huske den minste ting.

Altså. Da jeg kom hjem fra skole og barnehage i går hadde jeg altså minsten på ryggen i meitai, og snuppa føk nå rundt og tullet og vi hadde med en venninne av henne hjem.
Det var svømming på henne i går ettermiddag og derfor var jeg litt ivrig etter å skynde oss hjem slik at jeg fikk laget middag kjapt. Hentet posten. Der lå en utbetalingskvittering fra nav, canal digitalregningen og hentelapp på en sovevogn til klumpen jeg har kjøpt her inne. Da vi kom ned til huset så jeg at kråkene hadde klart å få opp lokket på mitt meget fulle søppelspann(søppeldag i dag) og dradd utover masse søppel. jeg måtte derfor begynne å plukke søppel med klumpen på ryggen og diverse post i hånden. Fikk lagt fra meg hans og min sekk hvertfall. Plukke plukke og så var det inn i gangen og i det jeg slår på lyset går sikringen og vi står der et par sekunder i mørket og prøver å tenke. og jeg får lagt fra meg tingene og søkt meg fram til sikringsskapet med mobillyset og får fikset det.

lager middag og spiser i en fart så er det ut igjen med snuppa,ned på svømming også hjem og få lagt de to spetakkelbarna også puster jeg ut og lurer på hvor posten min er blitt av. jeg legger den alltid automatisk på kommoden i gangen men der er det ingenting.. har lett over alt..

Hvor har jeg lagt det????

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.