Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvite busser til Polen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 14:34   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvite busser til Polen

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Varierende motivasjon og kapasitet hos både unger og foreldre. Noen har samlet inn mye, mens andre gir blanke og vil betale hele turen av egen lomme for å slippe å delta på felles pengeinnsamlingsprosjekter. Og dessverre er det en del av den typen i klassen til jenta mi, minst halvparten ønsker å ty til denne løsningen. Det er mest i teorien at folk har lyst til å bidra med tid og initiativ. Det er kjedelig og traske fra dør til dørmed loddbok, julenek og kakebokser annenhver uke. Jeg forstår at ungene blir lei, og jeg blir lei av å mase på henne som er lei av å selge kakebokser.

Jeg er absolutt en av de som helst ikke samler inn penger. Jeg foretrekker å heller bruke en brøkdel av den tiden på å jobbe overtid så betaler jeg det mye raskere.

Men jeg håper dette ikke sees på som usolidarisk med de som ikke kan tjene pengene fort? Jeg har igrunnen alltid tenkt at da er det færre om beina på veldedighetskronene når jeg ikke er med der jeg.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.