Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 00:49   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Jeg lurer på om jeg skulle slenge meg med en tur. Hvem mer blir med? Ja, selvsagt resten av propellfamilien. Eldstemann liker ikke lyder og masse mennesker. Han trenger et rolig og avslappende rom å trekke seg tilbake på, gjerne med masse star wars lego eller en pc eller tre. Minstepropellen trenger stor plass å bevege seg på, hun prøver stadig å utfordre tyngdekraften. Mellomstepropellen tenker jeg bidrar med litt sang og 3 hamstere. Min mamma kommer også, hun er ikke veldig kravstor så lenge alle gjør som hun vil. Lillebror og samboer kommer også. De er veldig greie. Lillebror er flink til å leke med ungene. Han girer de opp skikkelig, kaster ungene opp, er hest osv. Så kan jo noen andre ta over. Mat, det viktigste er sockersaltad julskinka, prinskorvar, kjöttbullar og julmust. Nevnte jeg at du må til Sverige for å få tak i riktig juleskinke? Jeg gleder meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.