Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags lue?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-09, 11:30   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hva slags lue?

Jeg innser at jeg trenger en vinterlue. Det er 32 minus hos oss i dag!

Jeg er kraftig, har stort hode og ikke akkurat noe typisk søtt ansikt. Jeg er overvektig og har dobbelthake (ja.. jeg vet...!). Jeg bruker briller (markerte godt synlige briller i svart og rødt). Jeg har kort hår og en kort-kort skeivklipt pannelugg.

Hva slags type lue kler et slikt monsterhue?! Jeg trenger noe som dekker ørene og som er varmt. Bruker kun lue på ekstremt kalde dager, men finner jo absolutt ikke noe som jeg føler meg vel i og som ser ok ut.

Kler meg ellers relativt sporty. Antrekk i dag er Bergans jakke (lilla), tynn fleecegenser (også lilla) og ullundertøy. Olabuksa byttes nok ut med svart Bergans bukse når jeg skal ut. Bruker tjukke hjemmestrikka votter siden det er det eneste som duger i 30 minusgrader.

Ønsker meg en sporty, men varm lue som kler et "tjukt" ansikt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.