Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

God jul

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-09, 23:53   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

God jul

Jeg syns det er på tide å starte en GOD JUL-tråd
Jeg håper at dere nå ikke stresser livet av dere for alt dere MÅ gjøre før jul for å få den perfekte jul.

Samtidig som vi ønsker hverandre god jul så syns jeg det er fint at vi også tenker på at mange sitter rundt omkring i våre land og i verden forøvrig uten noen julefeiring med familie, også FP-medlemmer. Noen mennesker har mistet sine kjære og skal ha en jul uten dem. Julen er god for de fleste, men det er også en tung og vanskelig tid for mange. Ved å si dette så håper jeg at:

Vi kan nyte julen ved å hygge oss slik vi best kan gjøre det.

Jeg ønsker alle FPs medlemmer en riktig GOD og fredelig JUL med avslapping, og mitt ønske er at vi klarer å være 100% tilstede i livet vårt både i julen og ellers.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
jul

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.