Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spiller dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-09, 10:44   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Spiller dere?

Jepp, det lurer jeg på i dag. Om dere spiller Wii, PS2, PS3, Xbox, PC spill osv.

Har dere flere spillkonsoller?

Jeg har PS2, PS3 og Nintendo Wii. PS3 kjøpte jeg i hovedsak for å spille Blu-ray plater. Har ikke mange spill til den.

Wii har blitt veldig populært her hjemme og jeg må si jeg synes det er gøy å spille både Super Mario Bros og Donkey Kong. Mario Kart og Donkey Kong Jet race er også kult. Hovedgrunnen til jeg kjøpte Wii, var fordi både barna og jeg ville spille Super Mario. Man får jo ikke det spillet til de andre spillkonsollene.

Jeg spiller aldri spill på PC-en, og jeg er lei av å spille PS2 spill. Og jeg blir nok lei av å spille Wii også. Det er gøy helt til man har rundet hele Mario.

Er det andre her inne som er like barnslig som meg?

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.