Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 11:52   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdress

Klumpen fikk to dresser til jul i går. str 2-3 år, altså til neste sesong. Kjempe kjekt altså, for slikt er dyrt for meg å kjøpe. Men så er jeg så kresen på yttertøy til barna. jeg er kjempe glad for dressene men liker å plukke ut slikt selv jeg..
Bruker bare tøy jeg VET jeg er fornøyd med fra før. og det er reima, ticket osv. Og syns det er kjekt å slippe å ha både regntøy og dress til dem.

Så mitt spørsmål.. er disse dressene vanntette, pustende og lette for en 2 åring å bevege seg i? Tåler de å bli brukt? Forsøkte å google dem, men fikk bare opp en test fra 2008 hvor stormberg dressen kom på 3 plass: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article338907.ece

har dere noen erfaringer å dele? den ene, stormberg, hadde jeg tenkt å prøve ut selv til han for den har jeg vært å sett på selv, men syns den virket tung å bevege seg i...? stormbergdressen har jeg aldri hørt om... Føler det blir teit om jeg bytter dem..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.