Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Update from hell

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 20:42   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Update from hell

Jeg mistenker at det er en Java update som har drept all moroa her. Jeg klikket i går på en automatisk update av Java som poppet opp på skjermen. Siden den gang har jeg hatt trøbbel. Hvis jeg prøver å avslutte et Internet Explorer vindu låser IE seg, og åpner seg deretter igjen automatisk. Det vil si at jeg sitter fast i en sirkel, hvor jeg ikke kommer meg ut av IE, fordi det låser seg og pcen åpner deretter et nytt IE-vindu. Så jeg må ut i task manager for å avslutte. (Jeg har ofte 6-7 faner oppe med ulike siter, og så lukker jeg en fane og SHAZAAAM! Hell breaks loose. )

What to do? Jeg har Internet Explorer 8.0, og kjører Vista. Min mann truer nå med å installere Windows 7 på maskinen, for å bli kvitt problemet. Jeg vil helst slippe. Kan man uninstalle en Java patch? Eller er det noe helt annet som har skjedd her? Hjelp!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.