Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor går turen neste sommer?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 21:27   #10
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Dere som leier sommerhus/feriehus på slike nettsider
har dere kommet opp i trøbbelnoen ganger. eks hvis flere hus ligger på flere nettsider - eks sånn at det blir dobbeltbooking
var det mer av det før eller er det enda slik
Vi hadde litt lyst å gjøre det i år i danmark, men et vennepar av oss fikk hakeslepp - at vi ville satse på det liksom

Vi har leid feriebolig både i Italia, Frankrike og Spania og aldri hatt problemer. Mulig jeg er naiv og/eller har flaks, men jeg pleier å google selskapet som leier ut før jeg booker på internet og da regner jeg med at andres evt dårlige erfaringer dukker opp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:02.