Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ammenytt på NRK i kveld

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 11:32   #10
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Ammenytt på NRK i kveld

Men..det er da slett ikke bare helsesöstere og Nylander som har drevet ammepress? Jeg synes mödre seg imellom presser hverandre også jeg. Det var ihvertfall en sånn "ting" som lå i luften som en diffus stemning ved barseltreff osv da jeg var babymamma.

Men når det er sagt så heier jeg på morsmelken i seg selv og er en av de sene 90-talls förstegangsmödre som leste opp og ned i mente om morsmelk og tror iherdig på at den ER spesialprodusert for menneskebarn og tror IKKE helt på at det ikke spiller noen rolle morsmelk kontra erstattning.
Jeg er veldig fascinert av morsmelkens virkning, ihvertfall til det motsatte virkelig er bevist (kjenner jeg grösser litt ved miljögiftene i morsmelken da...), og jeg synes det er spennende med forskning omkring dette som sikkert vil komme våre dötre og fremtidige barnebarn til gode

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.